کسب و کار

ماجراهای بیرانوند- پرسپولیس قسمت N اُم؛ این بار اتهام جعل اسناد!

ماجراهای بیرانوند- پرسپولیس قسمت N اُم؛ این بار اتهام جعل اسناد!

به گزارش تابناک ورزشی، دوگانه بیرانوند- پرسپولیس به یکی از خسته کننده ترین و تکراری ترین خبرهای فوتبال ایران در ماه های گذشته تبدیل شده است. تعداد موارد شکایت پرسپولیس از بیرانوند و بالعکس، شکل عادی خود را از دست داده و این بار نوبت به دروازه بان فعلی تراکتور شده که اقدام به شکایت کند. 
در حالی که رای پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند به دلیل آنچه این باشگاه فسخ غیرقانونی می داند، هنوز توسط کمیته تعیین وضعیت اعلام نشده، امروز خبری منتشر شد مبنی براینکه بیرانوند شکایت جدیدی در کمیته انضباطی به ثبت رسانده است!
این خبر در حالی منتشر شده که بیرانوند اتهام جعل سند را به پرسپولیس وارد کرده و معتقد است که در خلاصه وضعیت مالی ارائه شده، دستکاری اتفاق افتاده است.
اشاره دروازه بان سابق پرسپولیس به مبلغ 300 میلیونی است که در طول فصل برای برد هر بازی به او پرداخت شد اما در نهایت باشگاه پرسپولیس این مبلغ را جزو قرارداد گلر خود محاسبه کرد. بیرانوند معتقد است پرسپولیس با جعل و دستکاری این عدد پاداش را جزو آپشن قرارداد حساب کرده و به همین دلیل به دلیل تغییر و مخدوش کردن قرارداد، از پرسپولیس شکایت کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا